Thursday, April 9, 2009

malam aku

setiap sendi² malam..
aku nanti² hari esok..
harap indah² semalam..
mungkin bila² berulang..

untuk kamu² juga..
biar kusut² hilang..
ganti tawa² riang..
pada esok² nanti..

kita teman² setia..
jadi rindu² bersama..
cerita kisah² suka-duka..
pada anak² kita..


sebulan je lagi..
harap aku,engkau,dia,mereka..masih kawan..
nanti kita tak dekat seperti sekarang..
tapi semoga kita makin rapat macam tak renggang..
kawan,teman,sahabat..
apa pun galaran untuk ikatan itu..
ia wujud antara kita..kan..? =)

4 comments:

  1. sedihnye...
    x lame lg da nk abes da kan...
    kejap jer mase berlalu...
    hope all of us still together...
    forever after...huhu

    ReplyDelete
  2. a'ah..
    tu pasal aku tak suke perkenalan..

    ReplyDelete
  3. macam mana beraninya kita cipta pertemuan,
    macam tu lah kita kena berani hadapi perpisahan.

    =)

    ReplyDelete
  4. betol =)
    tapi aku tak berani yang ini..

    ReplyDelete

bercakap benar saja

Note: Only a member of this blog may post a comment.