Wednesday, April 1, 2009

hujan rindu..

dalam kabut-kabut kerje bersepah-sepah ni...teringat kat mak & ayah kt kampung..rindula..

dalam sesak-sesak kerje bersepah-sepah ni..teringat kat mak & ayah kt kampung..rindu lagi..

dalam rindu-rindu mase kerje bersepah-sepah ni..mujur ada kredit pada mesin ajaib..buley aku tipon² buat lepas rindu kat mak & ayah..

dalam rindu-rindu mase kerje bersepah-sepah ni..mujur ade kamu..buley aku kongsikan rindu aku pada mak & ayah..

dalam rindu-rindu mase kerje bersepah-sepah ni..mujur ade kawan²..buley aku kurangkan rindu aku pada mak & ayah..

dalam rindu-rindu mase kerje bersepah-sepah ni..mujur ade dunia tak terbatas ni..buley aku sisipkan rindu aku pada mak & ayah..

dalam basah hujan rindu ni..sedar aku tak tahan sejuk jiwa..

6 comments:

  1. aku selalu ada. sini. =)

    aku tiada mak & ayah. tapi aku ada abah yang kalo aku bertuah dapat jumpa 3@4 bulan sekali.

    ReplyDelete
  2. aku pn windu kat mama n abah aku...huhu
    nk balik umah keje byk...haisyyy

    ReplyDelete
  3. -chafizomei:
    kamu selalu dtg.terima kasih =)
    erm...jgn la kate kamu tak ade mak & ayah. cube pejam mate..kan ade tu..tgh senyum tgk kamu..berhiduplah dengn gembira supaya mereka pun gembira =)

    cute_ultra:
    nasib baik keje byk..zaman skng ni org ramai kne buang keje..hahhaha

    ReplyDelete
  4. eh, jap-jap..
    saya macam kenal awak lah..
    kita penah terserempak ke?
    haha

    ReplyDelete
  5. sojar c4- tq

    khairi- hahaha..jumpak hang kat court futsal bwh..hahhaha

    ReplyDelete

bercakap benar saja

Note: Only a member of this blog may post a comment.