Thursday, April 16, 2009

aku..

tiada yang istimewa untuk kamu tahu..

terima kasih.

5 comments:

  1. bukan keperluan untuk jadi yang istimewa. rasanya-lah.

    membuatkan diri sendiri istimewa. itu betul.
    dan orang lain sebenarnya yang melabel kita istimewa atau tidak. mungkin aku silap.

    istimewa pada kamu, mungkin tidak pada aku.
    dan lagi, aku hanya mampu cemburu pada kamu, bukan meng_istimewa_kan kamu =)

    aku tak tahu pun apa istimewanya kamu. tapi aku masih cemburu =)

    kamu tahu itu

    ReplyDelete
  2. wahhhhh... kagum dengan kata-kata chafizomie. terpesona saya!

    tapi, saya tak tau apa2 pasal istimewa kecuali restoran istimewa, tempat saya selalu ber-online.

    ReplyDelete
  3. wahhhhh... kagum dengan kata-kata chafizomie. terpesona saya!

    tapi, saya tak tau apa2 pasal istimewa kecuali restoran istimewa, tempat saya selalu ber-online.

    ReplyDelete
  4. memang aku tidak perlu ambil tahu tentang keistimewaanmu..
    tapi amat penting untuk kamu tahu bahawa kamu amat istimewa di hatiku =)

    ReplyDelete
  5. chafizomie- tak perlu cemburu pada si kosong..tapi terima kasih kerana cemburu..=)

    sojar- aku jugak terpesona pada kata-kata chafizomie..itu yang buat aku rasa seperti si kosong..

    yugi- =) nak tahu ta..? hehhehh :D

    ReplyDelete

bercakap benar saja

Note: Only a member of this blog may post a comment.