Wednesday, March 11, 2009

selamat datang ke dunia

mase kamu lahir..
mungkin ini kate² dari yang menunggu kamu..aku rase la

emak : Alhamdulillah..dah selamat anak & cucu aku (sambil senyum² tgk ayah)

ayah: Alhamdulillah..Jah,minggu depan tumbang kambing sekoq (tanda syukur)

kakyu: Alhamdulillah..aku dapat anak laki =)

abg prem : macam mane la bini aku skarang ni (hati riso teringat kat kakyu & anak yg bru lahir)

lisa: yey!yey! aku jadi kakak (lompat² kat abg prem)

bijat : kakyu da bersalin..? laki ke pompn..? letak tipon pastu ckp kt k.fiza..tak lme lg kite la pulak ye ayang

k.fiza: tak sabor pulak rasenye nak dpt baby sendiri (sambil plok bijat)

ajib: laki..?da besor nnti gue ajar kamu buat kopok lekor

ida: comey nye..nnti auntie ajar bergaye tau

si gemok : npe kecik sgt kamu ni..npe tak gemok mcm aku


aku pulak : nasib baek kalah futsal arni..buley balik kampung tgk hang =) selamat datang ke dunia..rosyad kamal =)

2 comments:

  1. wahh. di sini ada baby.
    nanti ajar dia menulis macam kamu. =)
    lelaki ke perempuan?

    ReplyDelete
  2. hahhaha..=)
    aku takut mak ayah dye xkasi..=)
    dye seorg bayi lelaki yg satu hari aku harap jadi lelaki..=)

    ReplyDelete

bercakap benar saja

Note: Only a member of this blog may post a comment.