Tuesday, March 3, 2009

satu itu


dalam satu masa itu
tak pernah aku ingat tapi aku tahu
engkau peluk aku
redakan teriak tangis
tidurlah aku kemudian itu

dalam satu masa itu
aku masih ingat tapi kabur²
engkau siapkan aku
hadapkan kedunia baru
belajarlah aku kemudian itu

dalam satu masa itu
aku masih ingat dan masih segar
engkau kesat air matamu
terguris dengan tingkah lakuku
berlalulah aku kemudian itu

dalam satu masa ini
aku terkenang masa laluku
engkau dikampung uruskan semua
mendoakan segala yang terbaik
merindulah aku kemudian itu

emak..
apit mintak maaf salah silap apit selama ni
banyak dosa apit kat mak
mak..apit jadi orang sebab mak ( sebab ayah pon => )
terima kasih mak
selamat hari lahir mak =)

No comments:

Post a Comment

bercakap benar saja

Note: Only a member of this blog may post a comment.