Monday, January 12, 2009

aisey..kalah pulak..

semalam chelsea kalah dengan man utd..3-0 pulak tu..bengkek je aku rase..ni sume scolari pnye pasl..da tau si drogba tu da xley main,kluarkan la mamat tu..pastu plak dikeluarkan pulak si deco tu..tenC aku la ngn budak botak tu.dye ingt dye pandai la tu..macm pak tam raja lawak je aku tgk..

tapi memg btol pun..org kate kalo org yang botak blakang,dye tu org yang ingt.kalo org tu botak depan,dye tu org yang pandai..kalo org yang botak depan blakang tu camne palk ek..?hahhaahaha..org yg mcm tu dye ingt dye pandai =p

erm..tapi aku malu nak sedih pasal chelsea kalah..pasal aku terpikir umat Islam kat palestin yg hari² kne serang ngn israel@iblis..setitik air mate pun aku tak menitis bile terkenang nasib umat Islam kat sane..tu yang aku malu tu..malu sgt² nak malu..semoga itu bukan petanda Allah sudah hilangkan perasaan sayang aku terhadap umat Islam dalam jiwa aku ni..pasal aku nak bila aku da dijemput Dia, roh aku ditempatkan bersama-sama org yang beriman..semoga dikalangan mereka nanti ada kamu jugak..amin amin ya Robbal a'lamin..

3 comments:

  1. oh, kita satu team dan satu agama.

    ReplyDelete
  2. "...semoga dikalangan mereka (orang2 yang beriman) nanti ada kamu jugak..amin amin ya Robbal a'lamin.. "-kamu


    terima kasih kerana doakan aku juga.amin..
    kamu baik

    ReplyDelete

bercakap benar saja

Note: Only a member of this blog may post a comment.